Метод проєктів як оптимальне поєднання на уроках праці словесного, наочного і практичного методів |
Зміст Вступ Розділ І. Теорія та історія організації проєктно-технологічної діяльності учнів 1.1. Сутність, мета, структура й модель проєктно-технологічної діяльності. Історія становлення і розвитку методу проєктів у зарубіжній та вітчизняній теорії і практиці 1.2. Основні етапи та організаційно-методичні умови проєктно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання Розділ ІІ. Методика навчання учнів проєктуванню в процесі вивчення технічних видів праці 2.1. Вимоги до відбору об’єктів проєктування 2.2. Методика організації проєктно-технологічної діяльності в процесі вивчення технічних видів праці Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 35 Курсові роботи з Методики викладання трудового навчання («Дизайн і технології») |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |