Методи трудового навчання як засіб активізації творчої пізнавальної діяльності молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема активізації пізнавально-творчої діяльності учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчої активності учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ КОНСТРУЮВАННЯ ІГРАШОК З ПАПЕРУ 2.1. Методика навчання дітей молодшого шкільного віку конструюванню у контексті розвитку творчої активності 2.2. Ефективні методи та прийоми активізації творчої діяльності молодших школярів на уроках конструювання іграшок з паперу 2.3. Експериментальне дослідження розвитку творчих умінь молодших школярів на уроках з конструювання іграшок з паперу 2.3.1. Наявний стан розвитку творчих здібностей молодших школярів 2.3.2. Технологія формування та розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку засобами конструювання іграшок з паперу 2.3.3. Результати експериментальної роботи з розвитку творчих умінь молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 68 Курсові роботи з Методики викладання трудового навчання («Дизайн і технології») |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |