6.2. Зміст роботи шкільної інспекції У своїй роботі шкільна інспекція керується постановами і законами Верховної Ради, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами та нормативними документами Міністерства освіти України, управління освіти обласної держадміністрації, відділу освіти районної держадміністрації. У зміст роботи шкільної інспекції входить контроль за: — забезпеченням закладів освіти кадрами; — виконанням загальноосвітніми навчально-виховними та іншими закладами освіти постанов, наказів, директивних та нормативних документів; — станом викладання та якістю знань, умінь і навичок учнів, їх вихованістю; — виконанням завдання по охопленню обов'язковим навчанням всіх дітей шкільного віку, що проживають у мікрорайоні школи; — за роботою адміністрації закладу освіти по підвищенню кваліфікації педагогічних працівників; — вивченням і впровадженням передового педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки; — вивченням морально-психологічного клімату в колективі. Основні умови ефективного інспектування — це плановість, систематичність, усебічність, глибина педагогічного аналізу стану справ, об'єктивність в оцінці роботи, вимогливість, тактовність інспекторського персоналу. Інспектування поділяють на фронтальне і тематичне. Фронтальне інспектування передбачає перевірку всіх сторін діяльності загальноосвітнього навчально-виховного закладу. Тематичне інспектування дає можливість глибоко і всебічно вивчити лише одне питання роботи школи чи групи шкіл (наприклад, «Стан викладання та якість знань учнів з математики», «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці», «Диференціація навчання школярів», «Організація позашкільної та позакласної виховної роботи»). Всі опубліковані на сайті матеріали належать їх авторам. Матеріали розміщено виключно для ознайомлення. Копіювання та використання інформації суворо заборонено.
|