Формування комунікативних умінь молодших школярів на уроках літературного читання |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку комунікативної компетентності молодших школярів
1.2. Вікова характеристика розвитку мовлення молодших школярів
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
2.1. Збагачення мовлення молодших школярів емоційно забарвленою лексикою в процесі аналізу казок на уроках читання
2.2. Словникова роботи на уроках літературного читання як ефективний засіб формування комунікативних умінь учнів
2.2.1. Способи ознайомлення учнів із значенням незрозумілих слів і виразів
2.2.2. Складання тематичних словників як ефективна умова розширення словникового запасу учнів
2.2.3. Особливості словникової роботи на різних етапах опрацювання тексту
2.2.4. Використання вправ та ігрових завдань в процесі словникової роботи учнів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання
|