Самостійна робота на уроках літературного читання як засіб формування досвіду читацької діяльності учнів 3-4 класів |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
1.1. Проблема самостійної роботи учнів у різноманітних наукових підходах
1.2. Психолого-педагогічні умови організації самостійної роботи молодших школярів
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 3-4-х КЛАСІВ
2.1. Самостійна робота над текстом у початковій школі на уроках літературного читання
2.2. Методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання
|