Застосування інформаційних технологій на уроках літературного читання з метою формування творчих здібностей молодших школярів |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ШКОЛЯРА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
1.1. Сутність природи творчості у різноманітних наукових підходах
1.2. Умови розвитку творчих здібностей учнів
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Доцільність створення та використання комп’ютерних програм на уроках літературного читання
2.2. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій на уроках як ефективна умова розвитку творчої активності учнів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44
Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання
|