Інноваційні технології в системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ 1.1. Проблема професійної підготовки соціальних педагогів у різноманітних наукових підходах 1.2. Історія становлення та розвитку професійної підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні 1.3. Досвід підготовки соціальних педагогів та соціальних працівників у зарубіжних країнах Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ 2.1. Основні напрямки розвитку інноваційних методів навчання у сфері вищої освіти 2.2. Удосконалення підготовки майбутніх спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних інтерактивних технологій 2.3. Досвід роботи ЗВО України І – ІV рівня акредитації щодо підготовки соціального педагога в контексті проблеми дослідження Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІІ. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Аналіз категорії “готовності” до професійної діяльності соціальних педагогів 3.2. Динаміка професійної готовності майбутнього соціального педагога Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 141 Дипломні роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |