top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Реалізація пропедевтики на уроках української мови в сучасній молодшій школі

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1.1. Психологічні особливості учнів початкових класів та їх врахування у навчально-виховному процесі

1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи

РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОПЕДЕВТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА СУЧАСНОМУЕТАПІ

2.1. Робота над реченнями і зв’язними висловлюваннями в період навчання грамоти

2.2. Текстологічні відомості як основа для формування мовленнєвих умінь і навичок учнів

2.3. Формування у молодших школярів наукових основ мовних понять

2.4. Шляхи вироблення правописних навичок молодших школярів на етапі пропедевтики знань

2.4.1. Експериментальна методика роботи з формування орфографічної грамотності молодших школярів

2.4.2. Аналіз ефективності запропонованої методики

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 69

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025