Когнітивні особливості дошкільного віку - міжфункціональні зв'язки чуттєвого досвіду та вищих психічних функцій |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКА 1.1. Вікові особливості пізнавальних процесів дошкільників 1.2. Психологічна готовність дітей до навчання в школі 1.3. Особливості розвитку когнітивної сфери дошкільнят: 1.3.1. Особливості сприймання дітей дошкільного віку 1.3.2. Особливості динаміки пам'яті дошкільнят 1.3.3. Розвиток мислення дітей шестирічного віку 1.3.4. Міжфункціональні особливості пізнавальних процесів РОЗДІЛ II. МЕТОДИ І МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади дослідження готовності до школи 2.2. Методи, методика і процедура дослідження РОЗДІЛ III. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ 3.1. Вікові та індивідуальні особливості розвитку пізнавальних процесів дітей шестирічного віку 3.1.1. Аналіз розвитку сприймання у дошкільнят 3.1.2. Аналіз розвитку пам'яті у дітей дошкільного віку 3.1.3. Аналіз розвитку мислення у дітей шестирічного віку 3.1.4. Індивідуальні особливості розвитку пізнавальних процесів 3.2. Визначення наявності міжфунціонального зв'язку процесів сприймання, мислення, пам'яті ПІДСУМОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 92 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|