top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Дослідження механізмів ціннісного захисту особистості від рекламного впливу

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ

1.1. Особливості впливу реклами

1.1.1. Історія розвитку реклами, як соціального явища

1.1.2. Особливості впливу реклами на особистість

1.2. Поняття про цінності та ціннісну сферу студентів

1.2.1. Поняття про цінності та ціннісну сферу

1.2.2. Особливості ціннісної сфери студентів

1.3. Особливості механізмів психологічного захисту

1.3.1. Погляди психологів на поняття "психологічного захисту"

1.4. Теоретична модель функціонування механізмів ціннісного захисту від рекламного впливу

1.4.1. Обґрунтування поняття "ціннісного захисту"

1.4.2. Особливості впливу реклами на зміну цінностей особистості

1.4.3. Авторська модель досліджуваного явища

РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ СТУДЕНТІВ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ

2.1. Методологічні засади дослідження механізмів ціннісного захисту від рекламного впливу

2.2. Організація проведення дослідження

2.3. Організація експериментального дослідження

РОЗДІЛ III. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ

3.1. Аналіз рекламованих товарів та тем рекламних роликів, що провокують механізми ціннісного захисту

3.2. Дослідження механізмів ціннісного захисту

3.3. Ціннісний досвід як джерело ціннісного захисту

ПІДСУМОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 102

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025