Дослідження механізмів ціннісного захисту особистості від рекламного впливу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ 1.1. Особливості впливу реклами 1.1.1. Історія розвитку реклами, як соціального явища 1.1.2. Особливості впливу реклами на особистість 1.2. Поняття про цінності та ціннісну сферу студентів 1.2.1. Поняття про цінності та ціннісну сферу 1.2.2. Особливості ціннісної сфери студентів 1.3. Особливості механізмів психологічного захисту 1.3.1. Погляди психологів на поняття "психологічного захисту" 1.4. Теоретична модель функціонування механізмів ціннісного захисту від рекламного впливу 1.4.1. Обґрунтування поняття "ціннісного захисту" 1.4.2. Особливості впливу реклами на зміну цінностей особистості 1.4.3. Авторська модель досліджуваного явища РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ СТУДЕНТІВ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ 2.1. Методологічні засади дослідження механізмів ціннісного захисту від рекламного впливу 2.2. Організація проведення дослідження 2.3. Організація експериментального дослідження РОЗДІЛ III. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ЦІННІСНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ ВІД РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ 3.1. Аналіз рекламованих товарів та тем рекламних роликів, що провокують механізми ціннісного захисту 3.2. Дослідження механізмів ціннісного захисту 3.3. Ціннісний досвід як джерело ціннісного захисту ПІДСУМОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 102 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |