Дослідження готовності до школи дошкільників із затримкою психічного розвитку |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми готовності дитини до навчання у школі 1.1. Поняття психологічної готовності дитини до навчання у школі 1.2. Проблема дослідження готовності до навчання в школі у вітчизняній та зарубіжній психології 1.3. Загальна характеристика затримки психічного розвитку 1.3.1. Типи затримки психічного розвитку 1.3.2. Генезесні типи затримки психічного розвитку 1.4. Психолого-педагогічна характеристика готовності до шкільного навчання дітей із ЗПР Розділ II. Методи та методика дослідження 2.1. Загальна характеристика методів та методик, які використовувались при дослідженні готовності дитини до навчання у школі 2.2. Методи, методика та процедура дослідження Розділ III. Особливості готовності дитини із ЗПР до навчання у школі 3.1. Результати дослідження особливостей вольової готовності дітей із ЗПР до навчання у школі 3.2. Особливості розвитку емоційного компонента шкільної зрілості дітей дошкільного віку із ЗПР 3.3. Порівняльна характеристика емоційно-вольової готовності дітей із ЗПР та дітей із нормальним розвитком до навчання у школі 3.4. Розробка серії корекційних занять Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 73 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|