Адаптаційні ресурси психологічного тренінгу в умовах кредитно-модельної системи навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ЗВО 1.1. Проблема адаптації в психології 1.1.1. Поняття психологічної адаптації особистості 1.1.2. Механізми та рівні адаптації особистості 1.2. Проблема адаптації до умов навчання у ЗВО 1.2.1. Розвиток здібностей як адаптаційний ресурс 1.2.2. Особливості адаптації студентів ЗВО в умовах кредитно-модульної системи навчання 1.3. Адаптаційні ресурси психологічного тренінгу в умовах кредитно-модульної системи навчання 1.3.1. Рефлексивні механізми особистісної саморегуляції в процесі тренінгу 1.3.2. Соціально-психологічний тренінг як засіб адаптації студентів-першокурсників до навчання у ЗВО Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ, МЕТОДИКА ТА ПРОЦЕДУРА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ЗВО В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ 2.1. Методи дослідження адаптаційних ресурсів психологічного тренінгу в умовах кредитно-модульної системи навчання 2.1.1. Методи дослідження адаптації студентів-першокурсників до навчання у ЗВО 2.1.2. Методи соціально-психологічного тренінгу з проблеми адаптації студентів першого курсу до навчання у ЗВО 2.2. Методика та процедура дослідження адаптаційних ресурсів психологічного тренінгу в умовах кредитно-модульної системи навчання 2.2.1. Методика дослідження адаптаційних ресурсів психологічного тренінгу в умовах кредитно-модульної системи навчання 2.2.2. Процедура дослідження адаптаційних ресурсів психологічного тренінгу в умовах кредитно-модульної системи навчання Висновки до другого розділу РОЗДІЛ III. ДОСЛІДЖЕННЯ АДАПТАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ 3.1. Розробка та апробація психологічного тренінгу з проблеми адаптації студентів-першокурсників 3.1.1. Розробка психологічного тренінгу з проблеми адаптації студентів-першокурсників 3.1.2. Апробація психологічного тренінгу з проблеми адаптації студентів-першокурсників 3.2. Дослідження рівня успішності психологічної адаптації студентів-першокурсників до умов закладу вищої освіти в результаті тренінгових занять 3.2.1. Особливості адаптації студентів, які брали участь в психологічному тренінгу 3.2.2. Порівняльний аналіз результатів адаптації студентів до і після навчальної сесії Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 116 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |