Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів у групі продовженого дня |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні засади розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів у групі продовженого дня 1.1. Поняття "пізнавальний інтерес", його сутність, зміст і структура 1.2. Особливості розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів 1.3. Способи формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у групі продовженого дня 1.4. Види, рівні і критерії розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів Висновки до розділу 1 Розділ 2. Перспективний педагогічний досвід розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів 2.1. Досвід В.О.Сухомлинського з розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів у групі продовженого дня 2.2. Пізнавальний інтерес в системі завдань особистісно-орієнтованого навчання 2.3. Розвиток пізнавальних інтересів в навчально-виховному процесі НВК№ 38 Висновки до розділу 2 Розділ 3. Технології розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів у групі продовженого дня 3.1. Експериментальна програма розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів у групі продовженого дня 3.2. Методичні рекомендації щодо розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів Висновки до розділу 3 Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 118 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |