Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до застосування методів розвивального характеру у позакласній роботі |
Зміст Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до організації розвивального навчання в початковій школі 1.1. Історико-педагогічні підходи до проблеми розвитку особистості в системі навчання 1.2. Сучасні теоретичні підходи до розвивального навчання 1.3. Психологічні основи розумового розвитку особистості молодших школярів 1.4. Форми, методи розвивального навчання, їх доцільність для застосування у початковій школі Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. Аналіз експериментального впровадження методик розвивального навчання у початкових школах Житомирщини 2.1. Розвивальне навчання — шлях до науково-гуманістичної системи освіти 2.2. Програма розвитку дітей “Росток” - комплексний педагогічний експеримент з розробки змісту, методів і технологій навчання 2.3. Основні напрями виховної роботи в комплексній програмі розвитку дітей “Росток” 2.4. Психодіагностика - один із напрямків у відстеженні експерименту комплексної програми розвитку дітей “Росток” 2.5. Практична реалізація експерименту “Росток” 2.6. Експериментальна школа —високоякісне духовне виробництво “людського” і “наукового” капіталу Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. Зміст та технологія вивчення спеціального курсу для майбутніх учителів “Підготовка вчителя початкових класів до застосування методів розвивального характеру у позакласній навчально-виховній роботі” Висновки Додатки Література Загальна кількість сторінок - 151 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |