Підготовка майбутніх учителів початкових класів до взаємонавчання учнів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи підготовки майбутніх вчителів початкових класів до взаємонавчання учнів 1.1. Історія становлення та розвитку проблеми взаємонавчання учнів 1.2. Сутнісна характеристика взаємонавчання учнів 1.3. Форми та методи реалізації взаємонавчання учнів (співдіалог – поєднальний діалог) 1.4. Сучасний досвід впровадження взаємонавчання учнів Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Практичні підходи щодо підготовки майбутніх учителів до взаємонавчання учнів 2.1. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємонавчання учнів 2.2. Шляхи реалізації підготовки майбутніх учителів до взаємонавчання учнів Висновки до другого розділу Загальні висновки Додатки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 138 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |