Педагогічні умови особистісно-розвиваючого навчання учнів початкових класів |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні засади особистісно-розвиваючого навчання в учнів початкових класів 1.1 .Сутність особистісно-розвиваючого навчання в початковій школі 1.2. Психолого-педагогічні підходи щодо розвиваючого навчання 1.3. Психолого-педагогічні і вікові особливості молодшого школяра, як передумови створення особистісно-розвиваючого навчання Висновки до першого розділу Розділ 2. Технологія формування особистісно-розвиваючого навчання в початковій школі 2.1. Перспективний досвід початкової школи щодо особистісно-розвиваючого навчання в початковій школі 2.2. Педагогічні умови особистісно-розвиваючого навчання в початкових класах 2.3. Особливості навчальних досягнень учнів початкових класів в експериментальній програмі особистісно-розвиваючого навчання Висновки до другого розділу Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 73 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |