Особливості навчання інтелектуально обдарованих учнів основної школи |
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми обдарованості 1.1. 3 історії розвитку уявлень про обдарованість 1.2. Інтелектуальна обдарованість як наукова проблема. 1.3. Методики ідентифікації здібностей та обдарованості 1.4. Вікові та психологічні особливості інтелектуально обдарованих старшокласників Висновки до розділу 1 Розділ 2. Особливості навчання інтелектуально обдарованих старшокласників 2.1. Форми та методи навчання інтелектуально обдарованих старшокласників 2.2. Загальнодержавна система роботи з обдарованими дітьми 2.3. Програма розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників 2.4. Діагностика інтелектуальної обдарованості старшокласників Висновки до розділу 2 Висновки Література Загальна кількість сторінок - 133 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |