Пізнавальна активність як засіб вивчення простого односкладного речення |
Зміст Вступ Розділ 1. Активізація пізнавальної діяльності учнів на основі формування лінгвістичних умінь 1.1. Психологічне дослідження активізації пізнавальної діяльності учнів 1.2. Використання пізнавальних завдань на уроках української мови Висновки до розділу 1 Розділ 2. Методичні засади вивчення синтаксичних одиниць 2.1. Структурно - семантичні типи односкладних речень 2.2. Комунікативне спрямування у вивченні односкладних речень Висновки до розділу 2 Розділ 3. Підвищення пізнавальної активності учнів 8-9 класів у процесі вивчення односкладних речень 3.1. Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення односкладних речень 3.2. Результати дослідного навчання Висновки до розділу 3 Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 112 Дипломні роботи з Методики викладання української мови та літератури |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |