Тестування як засіб контролю лексичної компетенції на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО |
Зміст Вступ Розділ І. Психолого-лінгвістичні особливості навчання лексичної компетенції на основі аудіювання учнів старшого етапу ЗЗСО 1.1. Навчання іншомовного спілкування випускників ЗЗСО на сучасному етапі розвитку освіти 1.2. Тестування як засіб контролю рівня сформованості лексичної компетенції учнів ЗЗСО 1.3. Психолого-лінгвістичні особливості формування лексичної компетенції на старшому етапі навчання 1.4. Психологічні та вікові особливості учнів старшого етапу навчання Розділ II. Методика використання тестового контролю для перевірки рівня сформованості лексичних навичок на основі аудіювання учнів старшого етапу ЗЗСО 2.1. Аудіювання як засіб формування лексичної компетенції учнів старшого етапу навчання 2.2. Критерії відбору аудіотекстів для навчання лексичної компетенції на основі аудіювання учнів на старшому етапі ЗЗСО 2.3. Види тестів як засобу контролю сформованості лексичних вмінь на основі аудіювання 2.4. Комплекс тестових завдань на формування лексичних вмінь учнів старшого етапу ЗЗСО на основі аудіювання 2.5. Експериментальна перевірка запропонованої методики Висновки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 102 Дипломні роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |