Розвиток діалогічної компетенції учнів старшого ступеня ЗЗСО на основі ситуативних вправ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні основи навчання діалогічного мовлення учнів старшої школи 1.1. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.2. Роль ситуативності у процесі навчання мовлення 1.3. Психофізіологічні особливості діалогічного мовлення 1.4. Вікові, психологічні особливості, потреби та інтереси учнів старших класів 1.5. Мета та зміст навчання діалогічного мовлення учнів старших класів ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І РОЗДІЛ II. Методика навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі учнів старшої школи 2.1. Вимоги до вправ для навчання діалогічного мовлення 2.2. Аналіз вправ діючого підручника з англійської мови для старших класів 2.3. Система вправ для навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II РОЗДІЛ ІІІ. Експериментальна перевірка методики навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі 3.1. Організація експериментального навчання 3.2. Проведення експериментального навчання та аналіз результатів ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ III ВИСНОВКИ SUMMARY СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 133 Дипломні роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |