Використання тестів множинного вибору як засіб вдосконалення лексичної компетенції учнів старшої школи |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ЗЗСО 1.1. Психолого-лінгвістичні труднощі формування лексичної компетенції учнів ЗЗСО 1.2. Структура мовної лексичної компетенції учнів старшої школи РОЗДІЛ II. ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТІВ МНОЖИННОГО ВИБОРУ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ ЗЗСО 2.1. Доцільність використання тестування як засобу навчання іноземної мови 2.2. Тести множинного вибору та їх можливості у вдосконаленні лексичної компетенції учнів старшої школи 2.3. Методика використання тестів множинного вибору як засобу вдосконалення лексичної компетенції учнів старшої школи 2.4. Експериментальна перевірка запропонованих методик вдосконалення лексичної компетенції за допомогою тестів множинного вибору ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 106 Дипломні роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |