Використання методики співробітництва у процесі розвитку умінь усного монологічного мовлення учнів середнього етапу навчання у ЗЗСО |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи навчання усного монологічного мовлення 1.1. Психологічні особливості усного монологічного мовлення 1.2. Лінгвістичні особливості усного монологічного мовлення 1.3. Вікові та психологічні особливості учнів середнього шкільного віку Висновки до І-го розділу Розділ II. Технологія навчання усного монологічного мовлення на середньому етапі навчання на основі використання методики співробітництва 2.1. Ефективність використання методики співробітництва у процесі навчання усного монологічного мовлення учнів базової школи 2.2. Особливості навчання усного монологічного мовлення на середньому етапі навчання у ЗЗСО 2.3. Поетапний комплекс вправ для розвитку умінь усного монологічного мовлення учнів базової школи з використанням методики співробітництва 2.4. Експериментальна перевірка запропонованого комплексу вправ навчання усного монологічного мовлення з використанням методики співробітництва на середньому Висновки до ІІ-го розділу Загальні висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 96 Дипломні роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |