Ціннісна регуляція навчальної діяльності студентів першого курсу спеціальності "Психологія" |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади дослідження регуляції навчальної діяльності 1.1. Проблема регуляції навчальної діяльності у психологічних дослідженнях 1.2. Особливості цінісно-мотиваційної сфери студентів 1.3. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів Розділ II. Методи і методика дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності 2.1. Методи дослідження ціннісної сфери 2.2. Процедура дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів першого курсу спеціальності “Психологія” Розділ III. Дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів першого курсу спеціальності “Психологія” 3.1. Дослідження регуляції навчальної діяльності студентів першого курсу спеціальності "Психологія" 3.2. Дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів першого курсу спеціальності “Психолог” Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|