top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Стилі педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади стилів педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності

1.1. Проблема особливостей педагогічного спілкування вчителів у психолого-педагогічних дослідженнях

1.2. Особливості, функції і структура педагогічного спілкування

1.3. Моделі спілкування та установка вчителя

1.4. Педагогічне спілкування як складне соціально-психологічне явище та організована міжособистісна взаємодія вчителя з дітьми. Стилі педагогічного спілкування

1.5. Прояви тривожності у поведінці учнів молодшого шкільного віку

Розділ ІІ. Експериментальне дослідження рівня дитячої тривожності

2.1. Методи та методики дослідження

2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 57

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025