Стилі педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади стилів педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності 1.1. Проблема особливостей педагогічного спілкування вчителів у психолого-педагогічних дослідженнях 1.2. Особливості, функції і структура педагогічного спілкування 1.3. Моделі спілкування та установка вчителя 1.4. Педагогічне спілкування як складне соціально-психологічне явище та організована міжособистісна взаємодія вчителя з дітьми. Стилі педагогічного спілкування 1.5. Прояви тривожності у поведінці учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Експериментальне дослідження рівня дитячої тривожності 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|