Стилі педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади стилів педагогічного спілкування класного керівника з учнями та формування дитячої тривожності 1.1. Проблема особливостей педагогічного спілкування вчителів у психолого-педагогічних дослідженнях 1.2. Особливості, функції і структура педагогічного спілкування 1.3. Моделі спілкування та установка вчителя 1.4. Педагогічне спілкування як складне соціально-психологічне явище та організована міжособистісна взаємодія вчителя з дітьми. Стилі педагогічного спілкування 1.5. Прояви тривожності у поведінці учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Експериментальне дослідження рівня дитячої тривожності 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |