Розвиток творчих здібностей у молодшому шкільному віці (2) |
Зміст ВСТУП Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 1.1. Сутність поняття здібності та природи творчості 1.2. Психолого-педагогічні підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей у зарубіжній та вітчизняній психолого-педагогічній науці 1.3. Психолого-педагогічні особливості розвитку творчих здібностей у молодшому шкільному віці Розділ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 2.1. Методи, методика і процедура дослідження 2.2. Результати дослідження творчої уяви дітей молодшого шкільного віку 2.3. Результати дослідження інтелектуального розвитку школярів 2.4. Засоби розвитку творчих здібностей молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 93 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|