Психологічна допомога молодшим школярам які мають фізичні вади |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади психологічної допомоги молодшим школярам, які мають фізичні вади 1.1. Особливості роботи психолога ЗЗСО з молодшими школярами, які мають фізичні вади 1.2. Створення індивідуальних освітньо-корекційних програм як передумова успішної адаптації дітей з обмеженими функціональними можливостями до навчального процесу Розділ ІІ. Шляхи підвищення ефективності психологічної допомоги молодшим школярам, які мають фізичні вади в роботі психолога 2.1. Експериментальне дослідження особливостей психологічної адаптації дітей з наслідками церебрального паралічу в умовах навчально-виховного закладу 2.2. Програма соціально-психологічної реабілітації, спрямована на адаптацію дітей з наслідками церебрального паралічу до навчально-виховного закладу Висновки Список використаних джерел і літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|