Особливості ціннісної регуляції учбової діяльності студентів, які займаються науковою діяльністю |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ НАУКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 1.1. Теоретичний аналіз досліджень ціннісної регуляції в діяльності 1.1.1. Дослідження ціннісної сфери у вітчизняній і зарубіжній психології 1.1.2. Особливості регуляції і саморегуляції 1.2. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності 1.3. Особливості ціннісної регуляції учбової діяльності студентів, які займаються науковою діяльністю Розділ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження ціннісної регуляції 2.2. Методи та процедура проведення Розділ III. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ НАУКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 3.1. Аналіз результатів дослідження особливостей регуляції учбової діяльності 3.2. Аналіз результатів особливостей ціннісної регуляції навчальної діяльності Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|