Особливості ціннісної регуляції учбової діяльності студентів першого курсу |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми регуляції учбової діяльності першокурсників 1.1. Особливості учбово-професійної діяльності першокурсників 1.2. Адаптація до навчання у вузі як чинник регуляції навчальної діяльності 1.3. Особливості регуляції учбової діяльності 1.4. Особливості ціннісної регуляції учбової діяльності першокурсників Розділ II. Методи та методика дослідження 2.1. Аналіз методів дослідження 2.2. Методи та організація дослідження Розділ ІII. Дослідження особливостей ціннісної регуляції студентів першого курсу 3.1. Дослідження особливостей саморегуляції учбової діяльності студентів першого курсу 3.2. Дослідження особливостей рефлексії здібностей студентів першого курсу 3.3. Типологічні особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів першого курсу Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|