Особливості ціннісної регуляції учбової діяльності студентів з високим рівнем успішності |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЯЦІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ 1.1. Чинники успішності навчання студентів ЗВО 1.2. Проблема регуляції учбової діяльності студентів 1.3. Особливості ціннісної регуляції студентів з високим рівнем успішності Розділ II. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1 .Дослідження регуляції учбової діяльності 2.2. Методи, методика і процедура дослідженняРозділ III. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ВИСОКИМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ 3.1. Аналіз результатів дослідження структури регуляції3.2. Особливості рефлексії здібностей 3.3. Особливості життєвих планів студентів з високим рівнем успішності Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 80 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|