Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів третього та четвертого курсів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Теоретичний аналіз проблеми цінностей у вітчизняній та зарубіжній психології 1.2. Особливості ціннісної сфери студентів 1.3. Особливості регуляції навчальної діяльності РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади дослідження ціннісної сфери 2.2. Методи та процедура дослідження РОЗДІЛ III. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЦІННІСНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТРЕТЬОГО ТА ЧЕТВЕРТОГО КУРСІВ 3.1. Аналіз результатів дослідження ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів третього та четвертого курсів 3.2. Динаміка ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів третього та четвертого курсів ПІДСУМОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 109 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|