Особливості формування ціннісної сфери у молодших школярів з високим та низьким рівнем успішності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ 1.1. Вивчення поняття ціннісної сфери у психології 1.2. Формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів у мікро середовищі(сім'я, близьке оточення) 1.3. Формування ціннісної сфери у молодших школярів в мезосередовищі (школа, друзі) 1.4. Формування ціннісної сфери молодших школярів на основі життєвого досвіду РОЗДІЛ II. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Методологічний аналіз психологічного дослідження ціннісної сфери молодших школярів 2.2. Процедура організації та проведення дослідження ціннісних орієнтацій у молодшому шкільному віці з високим та низьким рівнем успішності РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИСОКИМ ТА НИЗЬКИМ РІВНЕМ УСПІШНОСТІ 3.1. Аналіз результатів дослідження ціннісної сфери у молодших школярів з низьким рівнем успішності в побутовій та навчальній сферах 3.2. Аналіз результатів дослідження ціннісної сфери у молодших школярів з високим рівнем успішності в побутовій та навчальній сферах 3.3. Порівняльний аналіз результатів дослідження ціннісної сфери у молодших школярів з високим та низьким рівнем успішності в навчальній та побутовій сферах ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|