Особливості розумової діяльності молодших школярів та їх врахування в навчально-виховному процесі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розумової діяльності молодших школярів та їх врахування в навчально-виховному процесі 1.1. Проблема розумового розвитку школярів у дослідження вітчизняних та зарубіжних психологів 1.2. Вікові особливості пізнавальної сфери молодшого школяра 1.3. Особливості врахування у навчально-виховному процесі рівня розумової діяльності молодших школярів на прикладі розвитку мислення Розділ ІІ. Експериментальне дослідження розвитку мислення молодших школярів 2.1. Методи, методики і процедура дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|