Особливості індивідуальних відмінностей інтелектуальної діяльності першокурсників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз когнітивних стилів 1.1. Аналіз історичного формування поняття «стиль» у психологічній літературі 1.2. Психологічна характеристика когнітивних стилів 1.3. Особливості розуміння стилю пізнавальної діяльності в зарубіжних психологічних школах Розділ II. Методи та методика дослідження 2.1. Сутність фокусуючого/скануючого контролю в пізнанні 2.2. Аналіз запропонованих методів для дослідження фокусуючого/скануючого контролю 2.3. Структура дослідження відмінностей інтелектуальної діяльності першокурсників: фокусуючого/скануючого контролю Розділ III. Особливості інтелектуальної діяльності когнітивних стилів першокурсників стосовно фокусуючою/скануючого контролю 3.1. Пілотажне дослідження з метою формування дослідницького матеріалу для вивчення скануючого/фокусуючою контролю в обробці графічного матеріалу 3.2. Результати фокусуючого/скануючого контролю. Порівняльна характеристика Підсумок Список літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|