top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості імпліцитних теорій здібностей студентів та їх учбова успішність

Зміст

Вступ

Розділ І. Вивчення та дослідження імпліцитних теорій особистості та імпліцитних теорій здібностей зарубіжними і вітчизняними дослідниками

1.1. Імпліцитні теорії особистості

1.1.1. Теоретичні засади дослідження імпліцитної теорії особистості

1.1.2. Експериментальні дослідження імпліцитної теорії особистості зарубіжних та вітчизняних дослідників

1.2. Імпліцитні теорії здібностей

1.2.1. Теоретичні засади дослідження імпліцитних теорій здібностей

1.2.2. Експериментальні дослідження імпліцитних теорій здібностей

Розділ II. Методи та організація дослідження імпліцитних теорій здібностей та їх зв'язку з учбовою успішністю

2.1. Методи дослідження

2.2. Структура, організація та процедура проведення дослідження імпліцитних теорій здібностей студентів

Розділ III. Результати дослідження імпліцитних теорій здібностей студентів

3.1. Кількісний та якісний аналіз результатів, отриманих в І етапі дослідження

3.2. Імпліцитні теорії здібностей студентів першої групи (з низьким рівнем академічної успішності)

3.3. Імпліцитні теорії здібностей студентів другої групи (з високим рівнем академічної успішності)

3.4. Порівняльний аналіз групових імпліцитних теорій здібностей студентів з різним рівнем академічної успішності

3.5. Порівняльний аналіз групових імпліцитних теорій здібностей в параметрах: “Уродженість – набутість”

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 72

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025