Когнітивна простота-складність в інтелектуальній діяльності першокурсників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми когнітивної простоти / складності в інтелектуальній діяльності 1.1. Інтелектуальна ініціативність та рівень розвитку інтелекту в онтогенезі 1.2. Роль когнітивного стилю в навчальній діяльності студентів 1.3. Особливості стилю простоти / складності в інтелектуальній діяльності Висновок Розділ II. Методи та методика дослідження когнітивної простоти / складності в інтелектуальній діяльності першокурсників 2.1. Вплив когнітивного стилю на інтелект та здатність до навчання 2.2. Застосування методики репертуарних решіток Дж.Келлі з метою дослідження когнітивної простоти / складності Висновок Розділ III. Особливості зв'язку когнітивної простоти / складності в інтелектуальній діяльності першокурсників з їх успішністю у навчанні 3.1. Аналіз результатів простоти / складності в інтелектуальній діяльності першокурсників 3.2. Аналіз особливостей успішності першокурсників у навчанні Підсумки Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 90 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|