Залежність рівня навіюваності молодших школярів від рівня їх інтелектуального розвитку |
Зміст ВСТУП Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ НАВІЮВАНОСТІ ТА ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Теоретичні аспекти проблеми навіюваності 1.2. Теоретичні аспекти проблеми інтелекту 1.3. Характеристика особливостей психічного розвитку дитини молодшого шкільного віку 1.3.1. Розвиток загальних інтелектуальних здібностей у дітей молодшого шкільного віку 1.3.2. Особливості розвитку пізнавальної сфери у дітей молодшого шкільного віку Розділ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади дослідження навіюваності 2.2. Методологічні засади дослідження інтелекту 2.3. Методи та методика дослідження залежності рівня навіюваності молодших школярів від рівня їх інтелектуального розвитку Розділ III. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАЛЕЖНОСТІ НАВІЮВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВІД РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ 3.1. Результати дослідження навіюваності: кількісний та якісний аналіз 3.2. Результати дослідження інтелекту: кількісний та якісний аналіз Підсумок Практичні рекомендації Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |