Дослідження ціннісної сфери молодших школярів, які займаються в мистецьких гуртках |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Теоретичний підхід до вивчення поняття цінності, ціннісної сфери молодших школярів 1.2. Особливості формування ціннісної сфери молодших школярів, які займаються у мистецьких гуртках РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Загальна характеристика методів дослідження ціннісної сфери 2.2. Організація та процедура проведення дослідження ціннісної сфери молодших школярів, що займаються в мистецьких гуртках РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження ціннісної сфери молодших школярів, що займаються у мистецьких гуртках за методикою М. Рокіча “Ціннісні орієнтації” 3.2. Порівняльний якісний аналіз результатів дослідження ціннісної сфери молодших школярів, що займаються у мистецьких гуртках ПІДСУМКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 68 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|