Дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці |
Зміст Вступ Розділ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 1.1. Психологічні особливості підлітків у ситуаціях стресу 1.1.1. Анатомо-фізіологічна перебудова підлітка: переживання пов’язані з цим 1.1.2. Гострота переживань особистісних та соціальних перетворень у підлітковому віці 1.1.3. Особливості спілкування підлітків та взаємини з дорослими 1.2. Особливості долання стресу у підлітковому віці 1.2.1. Аналіз конструктивних форм долання стресу у підлітковому віці 1.2.2. Неконструктивні копінг-стратегії як початкові форми адитивної та девіантної спрямованості поведінки підлітка 1.2.3. Способи впливу на формування конструктивних копінг-стратегій серед підлітків Розділ ІІ. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ - СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 2.1. Методологічні засади дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці 2.1.1. Методологічне та теоретичне підґрунтя у вивченні копінг-стратегій підлітків 2.1.2. Теоретична база у вивченні копінг-стратегій за методикою «Індикатор копінг-стратегій» (за Д. Амірханом) 2.1.3. Характеристика методики «Діагностика стратегій імпунітивної поведінки в конфліктних ситуаціях» 2.2. Методика та процедура дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці 2.2.1. Особливості планування дослідження копінг-стратегій у підлітковому віці 2.2.2. Специфіка проведення дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці Розділ III. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 3.1. Аналіз результатів дослідження особливостей копінг-стратегій у підлітковому віці 3.1.1. Виявлення домінуючих копінг-стратегій у підлітковому віці на основі частотного аналізу 3.1.2. Особливості спрямованості копінг-стратегій у конструктивному та неконструктивному напрямку у підлітковому віці 3.1.3. Визначення місця конструктивних та неконструктивних форм копінг-стратегій у свідомості підлітків за допомогою факторного аналізу 3.2. Особистісні та топологічні особливості копінг-стратегій подолання стресових ситуацій у підлітковому віці 3.2.1. Специфіка використання конструктивних копінг-стратегій при подоланні стресових ситуацій у підлітковому віці 3.2.2. Особливості використання неконструктивних копінг-стратегій у підлітковому віці 3.2.3. Місце конструктивних та неконструктивних форм копінг-стратегій у свідомості підлітків Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 73 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |