Динаміка рефлексії музичних здібностей молодших школярів |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці 1.1. Загальна характеристика розвитку музичних здібностей у молодших школярів 1.1.1. Поняття про здібності 1.1.2. Розвиток здібностей у молодшому шкільному віці 1.1.3. Особливості розвитку музичних здібностей молодших школярів 1.2. Загальна характеристика розвитку рефлексії здібностей у молодшому шкільному віці 1.2.1. Поняття про рефлексію 1.2.2. Розвиток рефлексії у молодшому шкільному віці 1.2.3. Особливості розвитку рефлексії здібностей молодших школярів Розділ II. Методи та методика дослідження рефлексії музичних здібностей молодших школярів 2.1. Загальна характеристика методів дослідження здібностей у молодшому шкільному віці 1.1.1. Спостереження як метод дослідження здібностей молодших школярів 1.1.2. Бесіда як метод вивчення здібностей молодших школярів 2.2. Методика і організація дослідження рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці 2.2.1. Загальна характеристика методики вивчення динаміки здібностей 2.2.2. Процедура дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці Розділ III. Результати дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей у молодшому шкільному віці 3.1. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей молодших школярів, які відвідують музичну школу 3.1.1. Загальна характеристика музичних умінь у колі діяльностей та умінь молодших школярів 3.1.2. Особливості рефлексії складових музичних здібностей 3.1.3. Особливості рефлексії кола референтних осіб, які поціновують музичні здібності молодших школярів 3.1.4. Особливості рефлексії особистісних якостей учнів початкових класів 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження динаміки рефлексії музичних здібностей молодших школярів, які відвідують ЗЗСО 3.2.1. Загальна характеристика музичних умінь у колі діяльностей та умінь молодших школярів 3.2.2. Особливості рефлексії складових музичних здібностей 3.2.3. Особливості рефлексії кола референтних осіб, які поціновують музичні здібності молодших школярів 3.2.4. Особливості рефлексії особистісних якостей учнів початкових класів Підсумок Список використаних джерел Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |