Використання контент-аналізу у вивченні мотивації досягнення відомих особистостей |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми використання контент-аналізу у вивченні мотивації досягнення відомих особистостей 1.1. Вивчення мотивація у психологічній науці 1.1.1. Теоретичні концепції мотивації досягнення 1.1.1.1. Теорія мотивації досягнення Д. Мак-Клелланда 1.1.1.2. Теорія мотивації досягнення X. Хекхаузена 1.1.2. Структура мотивації досягнення 1.2. Контент-аналіз, як метод психологічного дослідження 1.2.1. Основні етапи проведення контент-аналізу 1.2.2. Використання контент-аналізу для вивчення мотиваційної сфери Розділ II. Методи та методика дослідження мотивації досягнення 2.1. Аналіз методів дослідження мотивації досягнення 2.2. Діагностика мотивації досягнення за допомогою проєктивної техніки. Адаптація методики X. Хекхаузена Розділ III. Аналіз мотивації досягнення за допомогою контент-аналізу 3.1. Аналіз структури мотивації досягнення відомих українських письменників 3.1.1. Узагальнення результатів в вивченні мотивації досягнення за допомогою методу контент-аналізу 3.1.2. Індивідуальні механізми розвитку мотивації досягнення видатних українських письменників 3.2. Особливості використання контент-аналізу у вивченні мотивації досягнення видатних українських письменників Підсумок Список використаних джерел Додатки Загальна кількість сторінок - 94 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|