top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Вербальна креативність як фактор успішності менеджерів бізнес-структур

Зміст

Вступ

Розділ І. Теоретичні засади вивчення креативності у сучасній психології

1.1. Основні  тенденції аналізу поняття «креативність» у вітчизняній  та зарубіжній психологічній літературі

1.2. Креативність як фактор практичного інтелекту  в роботі менеджерів бізнес-структур

1.3. Теоретичний підхід до моделювання вербальної комунікації як основа професійної діяльності менеджерів бізнес-структур

Розділ ІІ. Експериментальне вивчення структури вербальної креативності менеджерів бізнес-структур

2.1. Проблема методів діагностики креативності

2.2. Методологічні засади експериментального вивчення вербальної креативності менеджерів

2.3. Процедура організації та проведення дослідження в контрольній групі 

2.4. Процедура організації та проведення дослідження в експериментальній групі

Розділ ІІІ. Особливості прояву креативності менеджерів різних ланок бізнес-структур

3.1. Загальні ознаки креативності менеджерів бізнес-структур

3.2. Вплив ситуації експерименту на прояви креативності менеджерів

3.3. Гендерні особливості прояву вербальної креативності  у професійній діяльності менеджерів бізнес-структур

Підсумок

Список використаної літератури

Додатки

Загальна кількість сторінок - 69

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025