Вербальна креативність як фактор успішності менеджерів бізнес-структур |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади вивчення креативності у сучасній психології 1.1. Основні тенденції аналізу поняття «креативність» у вітчизняній та зарубіжній психологічній літературі 1.2. Креативність як фактор практичного інтелекту в роботі менеджерів бізнес-структур 1.3. Теоретичний підхід до моделювання вербальної комунікації як основа професійної діяльності менеджерів бізнес-структур Розділ ІІ. Експериментальне вивчення структури вербальної креативності менеджерів бізнес-структур 2.1. Проблема методів діагностики креативності 2.2. Методологічні засади експериментального вивчення вербальної креативності менеджерів 2.3. Процедура організації та проведення дослідження в контрольній групі 2.4. Процедура організації та проведення дослідження в експериментальній групі Розділ ІІІ. Особливості прояву креативності менеджерів різних ланок бізнес-структур 3.1. Загальні ознаки креативності менеджерів бізнес-структур 3.2. Вплив ситуації експерименту на прояви креативності менеджерів 3.3. Гендерні особливості прояву вербальної креативності у професійній діяльності менеджерів бізнес-структур Підсумок Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 69 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|