Методичні аспекти соціально-педагогічної діяльності з дітьми-інвалідами |
Зміст Вступ Розділ І. Проблема інвалідності у соціальній теорії та практиці 1.1. Інвалідність як соціально-педагогічна проблема 1.2. Ставлення до дітей з особливими потребами у суспільстві 1.3. Розумова відсталість як вид інвалідності дітей 1.4. Соціально-психологічні аспекти підготовки дітей з відхиленнями в розвитку до праці Висновки до розділу І Розділ II. Методика соціально-педагогічної роботи з дітьми з відхиленнями в розвитку 2.1. Особливості соціально-педагогічної діяльності з сім'ями, що виховують дитину-інваліда 2.2. Зміст, форми і методи соціальної роботи з батьками, що мають дитинуз особливими потребами 2.3. Принципи і закономірності соціально-педагогічної реабілітації дітей з обмеженими функціональними можливостями 2.4. Зміст та методи реабілітаційної та корекційної роботи з дітьми з функціональними обмеженнями 2.5. Результати опитування громадської думки “Діти-інваліди - такі само як і всі” Висновки до розділу ІІ Загальні висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 82 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |