Діяльність психолога в залученні батьків до навчально-виховного процесу дітей з фізичними вадами |
Зміст Вступ Розділ І. Зміст, форми та методи організації навчання і виховання дітей з фізичними вадами в навчально-виховному закладі 1.1. Інклюзивне навчання як основний напрямок соціальної адаптації дітей із обмеженими функціональними можливостями в умовах навчально-виховного закладу 1.2. Особливості роботи психолога навчально-виховного закладу з дітьми-інвалідами 1.3. Створення індивідуальних навчальних програм (планів) як передумова успішної адаптації дитини з фізичними вадами в навчальний процес 1.4. Організація навчально-виховного процесу з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку Розділ ІІ. Зміст діяльності психолога в залученні батьків до навчально-виховного процесу дітей з фізичними вадами 2.1. Значення залучення батьків до навчально-виховного процесу дітей з фізичними вадами та першочергові завдання психолога у даному контексті 2.2. Дослідження проблем сімей, що виховують дітей-інвалідів та ставлення до інклюзивного навчання Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 67 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |