Дитяча обдарованість як об'єкт діяльності соціального педагога |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми дитячої обдарованості 1.1. Дитяча обдарованість. її види та прояви 1.2. Проблема дитячої обдарованості у системі сучасної освіти 1.2.1. Сучасна система навчання та оцінювання 1.2.2. Законодавча база підтримки та розвитку обдарованих дітей Розділ II. Обдаровані діти у діяльності соціального педагога 2.1. Проблеми соціалізації обдарованих дітей 2.2. Взаємодія соціального педагога з вчителями, щодо проблеми обдарованості 2.3. Робота соціального педагога з сім'ями, у яких виховується обдарована дитина 2.4. Види і форми соціально-педагогічного супроводу обдарованих дітей з боку соціального педагога Розділ III. Методичні засади діяльності соціального педагога з обдарованими дітьми 3.1. Результати констатуючого експерименту 3.2. Технологія соціально-педагогічної підтримки обдарованості Висновок Додатки Література Загальна кількість сторінок - 73 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |