Формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у процесі художньо-технічної діяльності |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів 1.1. Історія вивчення та дослідження пізнавального інтересу 1.2. Природа, структура та роль пізнавального інтересу у навчально-виховному процесі 1.3. Особливості формування пізнавального інтересу в учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Ефективні прийоми та методи формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів у процесі художньо-технічної діяльності 2.1. Етапи організації художньо-технічної творчості молодших школярів 2.2. Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі виготовлення орігамі 2.3. Робота з тканиною і волокнистими матеріалами на уроках трудового навчання 2.5. Карбування на уроках праці у контексті досліджуваної проблеми 2.5. Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час у контексті формування пізнавальних інтересів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання трудового навчання («Дизайн і технології») |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |