Педагогічні умови навчання інтелектуально обдарованих учнів початкової школи |
Зміст ВСТУП Розділ І. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ОБДАРОВАНІСТЬ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Теоретичні засади феномену "обдарованість" 1.2. Програми виявлення рівнів інтелектуальної обдарованості учнів молодшого шкільного віку 1.3. Аналіз актуального стану роботи з інтелектуально обдарованими дітьми молодшого шкільного віку Висновки до І розділу Розділ II. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Експериментальна програма діагностики інтелектуальної обдарованості 2.2. Впровадження моделі педагогічних умов навчання інтелектуально обдарованих учнів початкової школи 2.3. Методичні поради щодо виховної роботи з обдарованими школярами в процесі навчання 2.4. Реалізація умов ефективної диференціації та індивідуалізації в роботі з обдарованими дітьми 2.5. Педагогічний менеджмент розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи Висновки до II розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 82 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |