Усна народна творчість на уроках читання та української мови |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади вивчення усної народної творчості на уроках 1.1. Усна народна творчість: поняття, сутність, види 1.2. Психологічні особливості вивчення усної народної творчості школярами 1.3. Значення усної народної творчості у вихованні підростаючої особистості Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Методика використання усної народної творчості на уроках читання та української мови в початкових класах 2.1. Усна народна творчість на уроках читання 2.1.1. Аналіз текстів, представлених у програмах та підручниках із читання в початковій школі 2.1.2. Методика роботи над казкою на уроках читання в початковій школі 2.2. Методика використання усної народної творчості на уроках української мови 2.2.1. Про роботу зі скоромовкою 2.2.2. Загадки як засіб розвитку мовлення учнів 1-4 класів 2.2.3. Вивчення українських прислів'їв та приказок 2.2.4. Робота над казкою Висновки до другого розділу Розділ ІІІ. Досвід використання усної народної творчості на уроках читання та української мови Висновки до третього розділу Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 83 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|