Методи навчання старшокласників писати твір-роздум |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови в старших класах 1.1. Проблема розвитку зв’язного мовлення у різноманітних наукових дослідженнях 1.2. Вихідні позиції методики розвитку зв'язного мовлення 1.3. Загальні закономірності розвитку мовлення 1.4. Основні напрями і принципи роботи над зв’язним мовленням Розділ ІІ. Характеристика методів навчання старшокласників писати твір-роздум 2.1. Методика навчання старшокласників писати твір-роздум 2.2. Шляхи попередження мовних і мовленнєвих помилок Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |